Monday, March 29, 2010

Things I love - Part 1

I love - // In no particular order
1) Creating my own style
2) Leaving a mark
3) Black and white
4) Fresh dew on grass
5) Multicolored sunsets
6) Calm oceans
7) Comfortable bermuda shorts
8) Baggy jeans
9) Soulful music
10) Guitar chords
11) Selfless love
12) High speed internet
13) Shows that make me laugh - Big Bang Theory, How I met your mother, Sarabhai v/s Sarabhai
14) Cousins
15) Friends
16) Spotless whites
17) Vanilla with hot chocolate
18) College fests
19) Penne and Fettucine
20) Ball room dancing
21) Deep brown eyes
22) Long black hair
23) A big wide smile
24) Resounding laughter

To be Continued..

=]

30 comments:

Dhanu said...

selfless LoVe <3

Firebolt said...

<3 <3 <3

HUGGGSSSS

- Sugar Cube - said...

High speed internet! hehe! :D

Firebolt said...

I guess that should be shifted to the 'I WOULD love' list na?


=P

- Sugar Cube - said...

Haha! YEAH!

Firebolt said...

Esp with 3G already seeming a year away ;(

SIGH!

Stu said...

Awwww youuuu ... are a cutie <3 <3 <3

Mahalakshmi said...

hehehe...guessed as much, just like the way I know you:):)

Niraj said...

Black and White...two most soulful colours...Gr8!!

Firebolt said...

Stu and Maha...

*BIGGGGG teddy bear wala hugggssss*

Thanks for dropping by, Maha :D

@ Niraj :
Yes.. the two most COMPLETE colors according to me .. one where the rainbow starts and the other where it ends =]

☆Tharangni☆ said...

hey! i like points, 1,2,3,4,5,.....
OMG! I love all of them! :D
it's really nice !:)

Firebolt said...

Hehehehe Tharangni,

That's nice to know..
we think alike!

:D

sawan said...

"Multicolored sunsets"!! now thts unique :)

☆Tharangni☆ said...

>>Reply to my post>>
@Firebolt ~ hehe! Thanks! :D I actually wrote this poem while i was listening to a piece in the radio! That was how i got to write this poem! :D

Firebolt said...

Hey thanks Sawan..
You know one more cool thing about sunsets - the more the dust in the air, the redder the sunset is =]

@ Tharangni :

*really?*
WOW! Looks like you have a special liking for stringed instruments.. well done :D


Listen to Rahman's songs attentively.. there's always loads of violin sections!

sawan said...

r u a science student by any chance? :-O
u r givin me a lot of gyan, i shud be visitin this place more often!

Firebolt said...

Hawww!

I am not a science student yaar... doing my B.E in computer science :D

But hey - I <3 trivia :D

Ana said...

24/7 Net connection! Something I'd die without :P

That's a nice list you got there :D Inspires me to write a similar post xD

Firebolt said...

Heyyy !

Thx! I get so restless without my net connection.. there you go! hheheehe..
I forgot sinful chocolate cake on that list tho ;(

Aah well.. that's for part II

:D :D

Vandana said...

Heyy!
Thank you for your comment on my blog!:)
Haha, wish I could. Let's see how it goes, though! People have been telling me that boards, when you get to it, are a cakewalk...but I don't think I'm ready to believe them yet:P
I'm glad you liked the story! I won't be continuing it, though. I'd like to leave it that...I'm not sure whether I'm ready yet to actually go into detail about why she's sad.
Yes, I know, I'm a dork.
Sigh.
Anyway, thanks again! And I loved your post! Most of what you like seems to be what I like, LOL. I also like your post on the Disney movies. Not sure whether I liked Wall-E thaaaat much, though.
Anyway, I've rambled on long enough!
Tc!:)

Firebolt said...

Hey there Vandana :D

So good to see you here..
Dont worry - I was a bundle of nerves when it came to my own board exams.. and geography was just NOT my cuppa tea OR coffee..that was pure PURE mugging up.. but if you even give 3 months of dedicated time to teh boards starting january/late december.. there is no stopping you :D

Thx for liking the post btw..
We'll sure be seeing lots of each other.. hehehehe..


PS: Good decision not to continue the story- retains the enigma

PPS: Dont worry, be happy!
:D

Saad Shaikh said...

Hey.. you actually did what you loved - referring to the point no. 2 in your blogpost. :)

I actually spent 2 mins thinking what POV is. :P Well, I agree with your POV to some extent.

Nice to have known this much about you. :)

Firebolt said...

Heyyy SD :D
I found you through my awesomesauce friend Sugar Cube

Dont mind my POV..
Just had to get it out of my system..

And thank you so much for the compliment

*happy happy*

Firebolt said...
This comment has been removed by the author.
sawan said...

aha!! apna field hein. mail me anytime u need any help career wise :)

Firebolt said...

Oh wow..

Another CSE person =)
great to know that!

*hi 5*

Ria said...

quite an interesting post...good to know u better!! :) Some of them are my likes too.

Firebolt said...

Hey thanks Ria :D

Great to know that..

Shas said...

Nice list...even i will try to get my list done :)

Firebolt said...

Thx Shas =]

Looking forward to yours!